12.10.2015

Syysloma



Minulla alkoi viimeviikon perjantaina syysloma. Vaikka koulua on käyty tälle syksylle vasta muutama kuukausi, on viikon mittainen loma enemmän kuin terve tullut! Itse ainakin olin koeviikon jälkeen ihan loppu. 5 koetta joista kaksi oli englannin kokeita ja loput reaaliaineita. Sen verran voin sanoa että enkku olisi voinut mennä aika paljon paremmin, mutta psyka, historia ja bilsa meni ihan hyvin ja mun lukemisella olen enemmän kuin tyytyväinen. 
Koulu asiat nyt kuitenkin sikseen ja kerron teille vähän tämän viikon suunnitelmia. Tänään maanantaina Armilla on ansaittu vapaa, sillä se on liikkunut 7 päivää putkeen, pisteet siitä mulle! Huomenna olisi tarkoitus tehdä vähän työskentelyä laukassa, kokoamista ja sen sellaista. Keskiviikkona olisi sen sijaan hömpöttely maasto. Voitais tyttösen kanssa lähtee vähän seikkailemaan metsän keskellä oleville pelloille, kun ne on vihdoin puitu. Torstaina olis Nykäsen valmennus polleparkissa jossa käytiin viime kuussa ensimmäisen kerran. Meidän facebook sivuilta löytyy pieni videon pätkä viime kerralta. Tästä ajattelin tehdä videon, vielä en ole varma teenkö kunnon videopostauksen vaiko pelkästään videon ratsastuksesta. Tähän voitte kertoa mielipiteenne kommentteihin. 

Palaillaas asiaan taas myöhemmin! Meidän kuulumisia voi aktiivisemmin seurata instagramista tai facebookista. Lisäksi on tulossa erikoispostaus kun saavutetaan instagramissa 100 seuraajan raja rikki sekä facebookissa 80 tykkääjän raja menee yli! 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti